سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

اشکم خشکید

حادثه نقشه کشیده که بیفته توی دستام

                                              تو رو از من پس بگیره بار یادم بیاد که تنهام

اما من کوتاه نمی یام عاشقی که الکی نیست

                                       

                                        همه ی حادثه ها که آخرش افتادنی نیست... 

 

 

nbc1lkokrksof1b81syj.jpg

اگه تو عاشق نبودی  چرا قلبمو روبودی

                                                   چرا با این دل ساده این چنین بازی نمودی

حالا که عاشق شدم من رفتی و تنهام گذاشتی

                                                 منو با قلب شکسته با یه مشت خاطرات غم جا گذاشتی

تو رو باید می شناختم که هزار تا چهره داشتی

                                                  روی احساس دل من داشتی قیمت می گذاشتی

تو نتونستی بفهمی که وفا خریدنی نیست

                                                   چینی شکسته ی دل دیگه ییوند زدنی نیست...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد