سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

چرا؟!!؟

تو میری و من فقط نگاهت می کنم , تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم  

 

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم  

 

اما 

 

 برای تماشای تو همین یگ لحظه باقیست....... 

 

 

 

 

دوباره باز میکند غم تو دفتر مرا      

 

                    

                     دلم دوباره یاد میکند نگاه آخر تورا  

 

                                    چرا نگفت میروم؟ 

 

                                                         چرا چرا؟؟؟ 

 

جواب این سوال را چرا نداد بی وفا.....؟؟!! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.chaah.blogsky.com

قطار می رود...تو می روی...تمام ایستگاه می رود...و من چقدر ساده ام...و من چقدر ساده ام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد