سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

عشق

من،... فدای تو!


ببخشید... شما؟

دارم شروع می شوم،

لطفا کنار بروید!

یکی به من گفت: احمق!

من هم گفتم: خودتی!

یکی به من گفت: عاشق!

من هم گفتم: احمق خودتی!

یکی به من گفت: عشق!

گفتم: درست حدس زدید! آن احمقی که دنبالش می گردید، منم!

یکی به من گفت: احمق عاشق!

گفتم: لطفا به تدریج توهین کنید!

یکی به من گفت: عاشق احمق!

گفتم: مرا با مجنون اشتباه گرفته اید! من نیستم!

یکی به من گفت: احمق!

گفتم: هنوز آنقدر عاشق نشده ام!

یکی به من گفت: ببخشید، شما؟

گفتم: من عاشقم! عاشقم! عاشقم!


یادتان هست گفته بودم: عاشق عاشقیم، نیست ولی عشق که نیست!
هست!





نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.only-abadan.persianblog.ir

سلام بلاگتم هم قشنگ هم جالب به منم سرکی بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد