سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

فقط یه عکس ازت دارم

تمام خاطرات ما. اشکای چشمای منه. دیگه باید خواب ببینم .دستات تو دستای منه .

اما بدون با عکس. تو این روزا رو سر میکنم. خیلی بدی کردی به من. محال من ولت کنم.

کدوم گلایمو بگم؟. یه عمره از تو دلخورم. تو فکر هیچی رو نکن .من غصه هات رو میخورم.

بازم خدا دل منو. با آی غم نشونه کرد. تو هم برو مثل خودت. تنهام بزارو و بر نگرد.

اما هنوز من چشم به رام .نیستی بی تو من در به در .نیستی ببینی که بی تو تنهام.

کو دست گرمت تو اوج سرما؟. فکر نمیکردم روز جدایی. به دیدن من تنها نیای.

ساده عشقمو به عشق فروختم. وقتی دیدمش بدجوری سوختم. دستام تو دستت.

نگام میکردی. کاشکی میرفتی .حیا نکردی. حیا نکردی.

خیلی دلم گرفت ازت. دیگه سراغ مو نگیر. فقط یه عکس ازت دارم. بیا اینم ازم بگیر. یه

روز میدونی قدرمو

اما نمیدونی کجام. بمیرم واسه غربتم. محاله اینورا بیاد. یه عمر بغض تو گلوم.

یه آه سردی تو صدام.

مهمان نوازی این نبود. خاک خودم دارم میام. من که دیگه دارم میرم. نگی رفتو حرفی نزد.

خدا نگهدارت باشه. گرچه دلم رنجید ازت. یادت بیاد حرفای منو. ناهای تو اشکای منو.

آخه منم من چیکار نکردم. زجرم میدادی دعات میکردم. چشات همه غصه هاتو خورد.

یادت میاد من همونی هستم. که شبها تا صبح بیدار میشستم. دستام تو دستت.

نگام میکردی.

کاشکی میرفتی. حیا نکردی



www.gheseye-eshgh.blogfa.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد