سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

جبار

 " یا جبار "

با تعجب پرسیدم : " چرا جبار ؟ این همه اسم داره !

                                                                            رب...

                                                                                     رحمان ...

                                                                                               رحیم ...

                                                                                                        محبوب...

                                                                                                                   عزیز... "

 

خندید !

چشمای روشنشو به نگاه من گره زد و گفت :

" ولی جبار یه چیز دیگه س !

وقتی تموم عالم به تو پشت کرد و رفت ...

وقتی گوشه گوشه دلت پر شد از حس سقوط ...

اون وقته که ...

ببینم اصلا تو میدونی معنیش چیه ؟ "

 

شونه هامو به علامت ندونستن انداختم بالا .

 

خودش ادامه داد :

                               " جبار یعنی

                                                    جبران شکستگی من "

 

حرفش به دلم نشست .

خیلی زیاد ...

سایه معشوق اگر افتاد  بر عاشق چه شد

ما به او محتاج بودیم ، او به ما مشتاق بود !

........................

نظرات 1 + ارسال نظر
عطیه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ http://www.hokm1988.blogsky.com

به نظر خودم که این بهترین پست وبلاگمه...

خودم خیلی حال کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد