سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

به نام خدا

به نام خدایی که

 همه شادیها بی یاد او غرور است

و همه غمها با یاد او سرور است

به نام خدایی که

می فرماید که بجوی و می ترساند که بگریز

می نماید که بخواه و می گوید که بپرهیز

به نام خدایی که

اگر یک بار گوید بنده من

از عرش بگذرد خنده من

به نام خدایی که

تا با او آشنا شدم ،از خلایق جدا شدم

در جهان شیدا شدم، نهان بودم پیدا شدم

به نام خدایی که

اشک را آفرید تا سرزمین عشق آتش نگیرد

به نام خدایی که

بقیش رو خودتون بنویسید

  

بچه ها بنویسید لطفا می خوام نظرتونو بدونم

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ب.ظ

خیییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییی
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد