سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

آقام حسین

گاهی وقتها توی خوابم کربلاتو تو خواب میبین 

 

م سینه خیز میام تو صحنت پای اون ضریح میشینم ......... 

 

 آقام حسین .... 

 

 حسرت زیارت تو مونده تو این دل زارم کربلا تو تا نبینم آرومو قرار ندارم .... 

 

. چشای قشنگ عباس خوابو از چشام گرفته  این دل غریبم آقا جز خونت جایی نرفته ....... 

من  خاک کف پای سگ کوی کسیم که او خاک کف پای سگ کوی حسین است .......... 

برمشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند آرزوی کربلا ..... 

 

. العرض تبکی والسما واویلا ....... 

 

.من غم مهر حسین با شیر و از مادر گرفتم ........ 

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://shetab-box.orq.ir

قابل توجه تمام کاربران بلاگ اسکای
سلام
خسته نباشید
بهتون پیشنهاد میکنم برای بالا بردن آماربازدید کننده هاتون از لینک باکس من استفاده کنید قول میدم آمارتون 5 برابر بشه
چون لینک باکس من لینک غیر اخلاقی نداره و اگر هم باشه پاک میشه به این زودی ها فیلتر نمیشه وبلاگ شما هم فیلتر نمیشه
هیج میدونید استفاده کردن از باکسهایی که لینک غیر اخلاقی دارن باعث فیلتر شدن وبلاگ میشه؟؟
امید هست که با همکاری هم دیگه بتونیم آماره وبلاگ هامونو بالا ببریم

جاوا موب جمعه 13 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://javamob.blogsky.com

من خاک کف پای سگ کوی کسیم که او خاک کف پای سگ کوی حسین است ..........

شیر و خورشید یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ

از جانفشانی های آن سهرابها ما زنده ایم داغ شقایق تازه است بر قلب ما تا زنده ایم

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

... منظورم از آن سهرابها کورش داریوش و رستم و افراسیاب بود نه حسین و حسن و یه سری عرب بادیه نشین که تو تبلیغشون رو میکنی ...

در تو بی فکری که فکر میکنی کارت ثواب داره ... اگه پی اصلت دیرین کشورت بری میفهمی گذشتگان تو آدمهای دیگه ای بودنه ...

فقط یکتا پرست باش نه حسین پرست ... روزیه که به حرفم برسی

فکر نکن من یک کافر و بی سرو پا ام ... ساعت به ساعت زندگی ام یاد خداوند است ... من با این طرز فکر یعنی دکترای فیزیک انگلستان این رو برات نوشتمه ... حالا میخای با ور کن نمیخای هم ... تو چقدر سواد داری که این چیزها رو نوشتیه روزه خون ...

خداوند در قرآن میفرمایند : هر کس به اندازه ی علم خویش مرا میشناسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد