سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

دعا

تـوی خـلـوت پـراز هـمهمـه ام که صـدای به صــدا نمی رســــه



اگـه می تـونی منـو دعــا بکن من که دســم به خـــدا نمیرســه



آسمـونـها ارزونیــه پــرنده هــا جـای آسمــونــها یه قـفـس بــده



همــــه دارو نـــدار منو بــگیر هـر چـی بــودم دوباره پــس بــــده



بـــازم هیچ راهی به مقصد نـرسید من هزارویک شبـه مـعطلـم



تــــا تـــه جـــاده دنیـــــــا رفتـم و بــــازم انـگار ســر جای اولـــم



چـرا دنـیــا با تـمــام وسعـتـش مرهـمــی بــرای زخــم نـداشـت



پای هر چی که دویدم آخرش حسرت داشتنش رو توی دلم گذاشت



سر روی شونه های سنگ روزگـار بعد این فاصلـه هق هق میکنـم



دارم از ثـــانـیـه ها سیــر می شـم دارم از دوری تو دق می کنـم 



پشت خنـدهای مـصـنـویی مـن دل به این بغض گلو شکوه کم بده



روز گــــار  ســـر دمـــو ورق بــــزن دست مهـر بو نتـو به  من  بده



گـم شـدم توی شبی که خودمم شبی که حتـی یـه فانوش نـداره



منو  با خودت ببر به  روشنی آخه هیچکی مثل تو منو  دوست  نداره



لـک زده دلـم بــرای یه همـزبــون شیــشه دل هـمـه سنگ شـده



می دونــی دلیل گریـه هام چیـه آی خــدا دلـم واست تنـگ شـده 




                                                                    »» متین ««



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد