سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

احمد کایا

این ترانه یکی از شاهکارهای "احمد کایا" خواننده ترکیه س که واقعا عاشقشم

بیش از این دیگه نمی تونم باهات بمونم                     Artık seninle duramam
امروز غروب از اینجا می رم                              Bu akşam çıkar giderim
حسابت باشه به روز قیامت                             Hesabım kalsın mahşere
از همه چیز دست میکشم و می رم                          Elimi yıkar giderim

نمیخواد به خودت زحمت بدی                          Sen zahmet etme yerinden
هیچ فریادی از ته دل نمیکنم                           Gürültü yapmam derinden
از بین انگشتات                                      Parmaklarım üzerinden
مثل آب جاری میشم و می رم                            Su gibi akar giderim 

دیگه بعد این صفا میکنی                                           Artık sürersin bir sefa
اما من نه جسمی برام مونده، نه جفا                     Ne cismin kaldı ne cefa
این دفعه هم شکایت نمی کنم                            Şikayet etmem bu defa
دندون هامو بهم فشار میدم و می رم                        Dişimi sıkar giderim


فکر کردی زخمها منو از پا در میاره                              Bozar mi sandın acılar
با اشتیاق به سمت بلاها  میرم                            Belaya atlar giderim
مثل گلوله ٬ مثل خمپاره                                 Kurşun gibi mavzer gibi
مثل کوه، منفجر میشم و میرم                          Dağ gibi patlar giderim

اگه همه چیزمو هم از دست بدم                           Kaybetsem bile herşeyi
این عشق و پاره میکنم و می رم                         Bu aşkı yırtar giderim
رفتنم از ته دل نخواهد بود                                Sinsice olmaz gidişim
در و بهم می کوبم و می رم                              Kapıyı çarpar giderim

ترانه ای که برای تو نوشته بودم                           Sana yazdığım şarkıyı
از سازم می کنم و می رم                              Sazımdan söker giderim

میدونی که، من هیچ وقت گریه نمی کنم                    Ben ağlayamam bilirsin

سرم و پائین میندازم و می رم                              Yüzümü döker giderim

از سگ ها و پرنده ام                                 Köpeklerimden kuşumdan
از خواسته هام دل میکنم و می رم                       Yavrumdan cayar giderim
هر چیزی که ازت گرفته بودم                                   Senden aldığım ne varsa
میزارم سر جاش و می رم                                Yerine koyar giderim

خودم و واست لوس نمی کنم                            Ezdirmem sana kendimi
دلم و داغون میکنم و میرم                               Gövdemi yakar giderim
نفرینت نمی کنم، نترس                                  Beddua etmem üzülm

همه چیز و بخاطر میسپارم و میرم 

http://www.bestcareanywhere.net/img/gfa_bye_sign.jpg

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:27 ق.ظ

خنده بر لب میزنم تا ﮐس نداند راز من // ورنه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت

باور کن خندیدن داره!

بیا اون وراااااااااا

سردار یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ

سرفرد عالم معانی عشق است
سربیت قصیده جوانی عشق است
ای آنکه خبرنداری ازعالم عشق
این نکته بدان که زنده گانی عشق است

فرزند کوروش یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ق.ظ

گله ای نیست تو بی گناهی ای زیبارو
گناه از من و از این دل دیوانه بود

پریا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ق.ظ

من و ملازمت آستان پیر مغان
که جام می‌به کف کافر و مسلمان داد

خودم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

این پست رو خودم خیلی دوست دارم...

سیا ساکتی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ق.ظ

ای خدا HARD دلم FORMAT مکن
FILE من را خالی از برکت مکن
OPTION غم را خدایا ON مکن
FILE اشکم را خدایا RUN مکن
DELETE کن شاخه های غصه را
سردی و افسردگی را هرسه را
JUMPER شادی بیا تا SET کنیم
سیستم اندوه را RESET کنیم
نام تو PASSWORD درهای بهشت
آدرس E-MAIL سایت سرنوشت
ای خدا روز ازل CAD داشتی
MOUSE داشتی تو مگر PAD داشتی؟
که چنین طرح D3 می‌زدی
طرح خود بر روی CD می‌زدی؟
تا نیفتد BUG در اندیشه‌مان
تا که ویروسی نگردد ریشه‌مان
ای خدا از بهر ما ایمن فرست
بهر دلهای پرآتش FAN فرست
ای خدا حرف دلم با کی زنم؟
HELP می‌خواهم که F1 می‌زنم!

سیا ساکتی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس
دیدم به خواب حافط توی صف اتوبوس
گفتم : سلام حافظ ، گفتا : علیک جانم
گفتم : کجا روی ؟ گفت : والله خود ندانم
گفتم : بگیر فالی گفتا : نمانده حالی
گفتم : چگونه ای ؟ گفت : در بند بی خیالی
گفتم : که تازه تازه شعر و غزل چه داری ؟
گفتا : که می سرایم شعر سپید باری
گفتم : رقیب ، گفتا : کله پا شد
گفتم : کجاست لیلی ؟ مشغول دلربایی؟
گفتا : شده ستاره در فیلم سینمایی
گفتم : بگو ، زخالش ، آن خال آتش افروز ؟
گفتا : عمل نموده ، دیروز یا پریروز
گفتم : بگو ، ز مویش گفتا که مش نموده
گفتم : بگو ، ز یارش گفتا ولش نموده
گفتم : چرا ؟ چگونه ؟ عاقل شده است مجنون ؟
گفتا : شدید گشته معتاد گرد و افیون
گفتم : کجاست جمشید ؟ جام جهان نمایش ؟
گفتا : خریده قسطی تلویزیون به جایش
گفتم : بگو ، ز ساقی حالا شده چه کاره ؟
گفتا : شدست منشی در دفتر اداره
گفتم : بگو ، ز زاهد آن رهنمای منزل
گفتا : که دست خود را بردار از سر دل
گفتم : ز ساربان گو با کاروان غم ها
گفتا : آژانس دارد با تور دور دنیا
گفتم : بگو ، ز محمل یا از کجاوه یادی
گفتا : پژو ، دوو ، بنز یا گلف نوک مدادی
گفتم : که قاصدک کو آن باد صبح شرقی
گفتا : که جای خود را داده به فاکس برقی
گفتم : سلام ما را باد صبا کجا برد ؟
گفتا : به پست داده ، آورد یا نیاورد ؟
گفتم : بگو ، ز مشک آهوی دشت زنگی
گفتا : که ادکلن شد در شیشه های رنگی
گفتم : سراغ داری میخانه ای حسابی ؟
گفتا : آنچه بود ار دم گشته چلوکبابی
گفتم : بلند بوده موی تو آن زمان ها
گفتا : به حبس بودم از ته زدند آن ها
گفتم : شما و زندان ؟ حافظ ما رو گرفتی
گفتا : ندیده بودم هالو به این خرفتی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد