سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

سوگند عشق

به نام آنکه اگر حکم کند همه ی ما محکومیم

ای کاش از عشق تو میمردددددددم

ای کاش از عشق تو می مردم ،

 کاش می مردم و دیگر کسی نگاه عاشقانه ای به من نمی کرد…

دیگر نمیخواهم کلمه دوستت دارم را از کسی به جز تو بشنوم ،

دوست دارم تنها تو مرا دوست داشته باشی…

کسی به جز تو لایق من نیست ،

 من تنها میتوانم با تو زنده بمانم…

 دیگر نمیخواهم چشمی به من با احساس عاشقانه نگاه کند !…

 من نمیخواهم جز تو به کسی نگاه بیندازم و عشق بورزم….!

کاش از عشق تو می مردم ،

کاش می مردم تا با دلی عاشق ، آن هم عاشق تو از دنیا بروم…!

اگه روزی دل من به جز تو عاشق کسی دیگر شد آن زمان بدان که دیگر پایان

زندگی من است و پایان داستان عشق…!

کلمه دوستت دارم که از زبان من بلند می شود تنها برای تو است …

من به جز تو به کسی دیگر این کلمه را نخواهم گفت ،

بگذار حسرت کلمه دوستت دارم از طرف من در دل همگان بماند ، تا همه بفهمند من تنها عاشق تو می باشم…!

بگذار همه حسرت مرا بکشند ،

 و تو نیز در مقابل حسرت دیگران به من افتخارکن!

 افتخار کن چنین عشق و همدمی نصیبت شده است ،

 عشقی که تا ابدخواهد ماند…

من مغرور شده ام ، مغرور عشقی که به تو می ورزم شده ام، غرور من به

خاطر عشق بیش از حد نسبت به تو می باشد …

غروری که پایانش رنگ آغاز

زندگی است…

آهای عزیز من به عشق من افتخار کن ،

چون که میان این همه عاشقانی که من دارم

 تو را برای همدم و عشق زندگی ام انتخاب کرده ام

چون تو لایق آن هستی…!


عاشقانه


نظرات 2 + ارسال نظر
حامد سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ

رای ما دکتر محمود مردمی نژاد

مهدی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ

زیبا بود و دلنشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد